Prajitura cu cozonac

Mai am cateva astfel de retete dar nu seamana una cu alta.
Ma pus naiba sa cumpar 1/2cozonac de la o bacanie pentru ca arata senzational!!
Ei bine,pe langa faptul ca am dat foarte multi bani pe o bucata de cozonac,cand am ajuns acasa am constatat ca era si vechi iar de gust nu mai vorbesc!!
Pentru ca eu niciodata nu cumpar dulciuri,nu mi-am imaginat ca voi lua o teapa asa mare!!
Nu l-am aruncat,ci l-am transformat!
AVEM NEVOIE DE:
1/2cozonac mai vechi
500ml lapte
coaja de lamaie rasa
lamaie si portocala confiata
5oua
3linguri zahar
7mere
1borcan cu gem de caise
1lingura scortisoara
100g stafide
esenta de vanilie
CUM SE PROCEDEAZA:
Cozonacul taiat in felii mai groase apoi rupte,le pui intr-un castron si torni peste ele cu lingura laptele cald amestecat cu vanilie coaja rasa de lamaie,lamaia si portocala confiate,amesteci si lasi deoparte
Merele curatate,taiate cubulete,le calesti in zeama de lamaie,2linguri zahar,dupa ce s-au inmuiat si au scazut,adaugi stafidele iar la final scortisoara si lasi deoparte
 



Freci galbenusurile cu 2linguri zahar,rastorni in castron peste cozonac,amesteci usor,in asa fel ca sa nu devina aluat bucatile de cozonac apoi rastorni totul in tava cu hartie de copt
deasupra pui merele si la cuptor 40min
Dupa acest timp,scoti tava,pui deasupra gemul,apoi albusurile batute spuma tare cu 2linguri zahar pudra,nivelezi suprafata,presari scortisoara si mai lasi la cuptor 30min.
Dupa ce s-a racit,tai in tava si pui pe farfurie.
Este foarte gustoasa si daca as fi avut o cupa de inghetata alaturi,era si mai buna!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme