Somon cu broccoli si conopida

Conopida foarte greu m-am invatat s-o mananc dar de brocoli nici nu vroiam sa aud,pana intr-o zi cand am vazut la vecina mea aceasta reteta iar dupa ce am terminat,mi-a parut rau ca nu am facut mai mult!!Un deliciu!!
AVEM NEVOIE DE:
rondele de somon(eu am facut doar o portie)
1conopida
1broccoli
sare
piper
condimente pentru peste Kamis
50ml vin alb
ulei de masline
zeama de lamaie
dulceata de ardei iuti
CUM SE PROCEDEAZA:
Pestele spalat,uscat,condimentat cu sare,piper dupa gust,condimente pentru peste,il pui in tava,deasupra pui pe fiecare putina dulceata de ardei iuti,alaturi,buchetele de conopida si brocoli spalate,le pudrezi cu sare,stropesti totul cu zeama de lamaie,ulei de masline,pui vinul in tava,acoperi cu folie de aluminiu sau capac,lasi la cuptor 20min apoi descoperi si mai lasi 5min sa se rumeneasca
 Servesti imediat!



0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme