Aripioare si cartofi la tava

O alta specialitate,preferata fetelor dar asta si mie-mi place😂😂😂
Am ramas placut surprinsa cand mi-au spus:"bunica,cu asa ceva ne-ai facut fericite,asa de mult ne place"!!👭👭😍😍😍
Nu mai am cuvinte!!
AVEM NEVOIE DE:
1kg aripioare
condimente pentru pui Kotany
100ml vin alb
sare
piper
1/2lingurita cimbru
5catei de usturoi
1lingura oregano
4-5linguri ulei de masline
1lingurita boia
500g cartofi
CUM SE PROCEDEAZA:
Aripioarele cu varful taiat,spalate,uscate,le pui in castron cu sare,piper,boia,cimbru,oregano,usturoiul pisat,ulei,vin,amesteci totul bine,acoperi si lasi la frigider pana a doua zi
 Asezi in tava aripile,rastorni si sosul din castron,alaturi de ele pui cartofii curatati,spalati si taiati in sferturi,pudrezi cu sare si boia,acoperi tava si la cuptor va sta 30min
  Dupa acest timp,descoperi si mai lasi 15min sa se rumeneasca
Asa mi-am servit fetele,doar odata pe an le vad cum altfel puteam sa fac???

 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme