Bors cu gaina de tara

Eeee ce sa va spun,am primit o gaina super grasa de la tara,am fost foarte incantata cand am vazut-o si primul gand a fost la un adevarat bors ca la mama acasa cu taietei facuti de casa si bineinteles pilaf dar cand am pus-o la fiert m-am dezumflat,pentru ca respectiva gainusa,era de varsta mea probabil!!
Am continuat nu am avut ce face dar cred ca stiti si voi,atunci cand o carne este fiarta mai mult decat trebuie,isi pierde gustul si de suparare,nici poze nu am facut!!
AVEM NEVOIE DE:
1gaina de tara,mai putin pulpe si piept
1ceapa
1morcov
1felie de telina
2linguri pasta de ardei
1cana suc de rosii
2cartofi
1lde bors
sare
leustean
1ou
faina
CUM SE PROCEDEAZA:
Bucatile de carne spalate,le pui in oala pe foc iar dupa 20min de fiert,arunci apa,speli carnea si oala de spuma eliminata de carne apoi o pui din nou la fiert cu apa calda si 1lingurita cu zahar
Cand carnea incepe sa fiarba,adaugi ceapa,morcov si telina curatate si taiate cubulete mici si lasi din nou sa fiarba 
Dupa ce carnea este aproape fiarta,adaugi pasta de ardei,cartofii curatati si taiati cubulete mai mari,1lingura rasa cu sare,spre final sucul de rosii si borsul fiert separat.
Cand clocoteste dai focul mic si adaugi taiteiii  facuti din ou si faina,leusteanul,potrivesti de gust,mai lasi cateva clocote,opresti focul si adaugi oul batut
 Daca tot am facut bors cu gaina,acum vin cu o farfurie de bors cu cocos
  Un alt an 2023,acelas bors

 

Pofta buna!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme