Invartita cu dovleac si mere

Nu-mi place placinta cu bostan si daca tot vine Costel acasa in fiecare zi cu cate unul,mai fac placinte dar adaug si alte fructe nu las bostanul singur,acum am adaugar mere;mai am asa ceva pe aici dar sub alta forma;acum aveam un pachet de foi Brick la congelator din Franta si l-am scos la consum
De fapt aceste foi sunt speciale pentru baclava fiind foarte subtiri,pentru pachetele chinezesti dar merg si la placintele noastre!!
AVEM NEVOIE DE:
1pachet cu foi Brick
4felii dovleac
1kg de mere
1lingura scortisoara
1lingura unt
3linguri zahar
coaja rasa de lamaie
miez de nuca taiat
CUM SE PROCEDEAZA:
Dovleacul si merele curatate de coaja si seminte
 rase,le pui intr-un vas cu fundul gros pe foc impreuna cu unt si zahar dar si un praf de sare,
 Dupa ce a scazut tot sucul din ele dai deoparte sa se raceasca apoi adaugi scortisoara,coaja de lamaie ,nuca si amesteci totul
Din sulul de foi,tai cate o faie lunga cat ai nevoie,pui deasupra 3-4linguri cu umplutura,rulezi si pui intr-o forma rotunda
Lasi la cuptor 40min la foc mic apoi dupa ce s-a racit rastorni pe un platou,pudrezi cu zahar
Se serveste fiecare cum doreste,calda sau rece.
A iesit inchisa la culoare datorita scortisoare iar foile fiind foarte subtiri sunt si transparente,dar nu a fost un motiv sa nu se manance;cu foile noastre aspectul e altul bineinteles!!



 
 

2 comentarii:

  1. Aspects asa si cum o stiu pe Lulu buna gospodar cred ca e o placenta grozav a

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult draga mea,intradevar a fost foarte gustoasa,un gust dulce acrisor si aromat de la nuca,asa cum imi place mie!!
      Te pup draga mea si te mai astept!!

      Ștergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme