Minitochitura

De fapt cu aceasta tochitura e o intreaga poveste!!
Cand au fost fetele am facut o tochitura clasica,carne prajita cu carnati si mirodenii,am mancat noi dar tot a mai ramas,pe principiul "suna un prieten",am sunat nepotul sa vina sa i-o dau dar nu a mai venit asa ca am pus-o la frigider si din ea am facut doua retete dupa metoda reciclarii!!!
AVEM NEVOIE DE:
tochitura ramasa
oua
branza
mamaliga
CUM SE PROCEDEAZA:
In vase mici termorezistente,pui tochitura taiata in bucati mai mici
acoperi cu mamaliga facuta putin mai moale decat normal,spargi in fiecare cate un ou,presari branza
apoi la cuptor va sta 15-20min
Se serveste calda!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme