Peste cu sos de rosii

Cred ca v-ati saturat de mine cu aceste reciclari,dar asta sunt,eu nu-mi permit sa arunc;de regula nu fac mancare sa-mi ramana dar cat au fost copiii,era normal sa fac mai mult!
Cu pestele prajit am dat-o in bara pentru ca ei nu mananca peste si bineinteles ca imediat i-am facut sos, care nici asa nu l-au mancat!!!

AVEM NEVOIE DE:
peste prajit anterior
2linguri ulei
2catei de usturoi
1cutie rosii cubulete Sun Food
50ml vin alb
sare
piper
1crenguta de salvie
CUM SE PROCEDEAZA:
In cratita cu ulei calesti ceapa,adaugi rosiile,dupa ce s-a format un sos adaugi usturoiul pisat,vinul,sare,piper dupa gust,apoi pestele,daca e nevoie mai adaugi putina apa si lasi la cuptor 15min
Se mananca doar cu mamaliguta,da-i bun si cu paine!!


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme