Fasole cu carnati

Pentru ca am primit de la prietenii meu Sun Food mai multe cutii cu tot felul de bunatati printre care si fasole si pentru ca mi-a ramas tochitura,dupa metoda reciclarii,am facut o mancare buna rau!
Nu stiu cum faceti voi daca va ramane ceva,dar la mine in bucatarie nu se arunca nimic,daca nu am cui sa-i dau,se recicleaza!!
AVEM NEVOIE DE:
2cutii cu fasole alba Sun Food
1cutie rosii cubulete Sun Food
1ceapa
1frunza de dafin
2linguri ulei
tochitura ramasa
CUM SE PROCEDEAZA:
In cratita cu ulei calesti ceapa,adaugi rosiile,dupa ce s-a format un sos,adaugi carnea,fasolea scursa si clatita,1pahar cu apa,dafin si lasi pe foc sa scada
La final potrivesti de gust si opresti focul
Ideal este ca sa fie mancata cu mamaliga dar eu nu am avut rabdare pentru ca era un miros in bucatarie de ma lovea direct la stomac!!
Multumesc SUN FOOD!!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme