Tarta cu praz, branza si rosii

I-am facut pofta sotului ca de mult imi spunea sa-i fac asa ceva!!
Am mancat si eu dar nu ma omor dupa ea pentru ca-i foarte dulce de la praz,de aceea i-am adaugat si branza si rosii,initial reteta frantuzeasca este doar cu praz si oua!!
AVEM NEVOIE DE:
2bucati praz
1aluat de foietaj
5oua
200g branza de capra
2linguri ulei
rosii cherry
CUM SE PROCEDEAZA:
Capitonezi forma de tarta cu aluat,pui prazul taiat rondele si calit in ulei
deasupra pui ouale batute cu sare,piper si amestecate cu branza rasa
apoi rosiile si la cuptor lasi 30min la foc mare
Dupa ce s-a racit scoti din tava,pui pe platou,tai si servesti


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme