Buzz Store si Dr.Hart 2

#buzzstore
#buzzdrhart
Am inceput testarea,sunt in prima saptamana dar mai astept putin cu rezultatele pentru ca la mine e putin mai complicat
Ca sa inteleaga fiecare despre ce este vorba,voi face un scurt istoric.
Cu ceva ani in urma,mai precis 11,am cazut si mi-am fracturat piciorul cum numai eu am reusit asa ceva si anume,doua fracturi vizibile la radiografie si una ascunsa care a fost descoperita doar in timpul operatiei!!!.
Bineinteles ca la operatie piciorul meu a primit placute si suruburi!!
Dupa 6luni,timp in care am folosit la maxim piciorul sanatos adica stangul, a urmat o alta operatie sa-mi scoata metalele;in concluzie nu mai spun de dureri,de situatia in care era cat pe ce sa-mi taie piciorul pentru ca cineva a facut o greseala!!
Dupa toata aceasta experienta neplacuta,am ajuns in situatia in care dimineata aveam dureri la ambele picioare,ceea ce nu era normal pentru ca toata noaptea statusem in pat.
Am inceput cu diverse tratamente dar rezultate aproape de zero,pana cand am renuntat si am suportat durerile,am facut in asa fel ca sa nu stau prea mult in picioare,mai ales in bucatarie si sa nu merg prea mult!
Asa arata piciorul stang,cel drept a ramas mai umflat dupa operatii si dupa aceasta testare,sper si ma rog sa fiu si eu mai sprintena chiar daca am o varsta,dar mai ales imi doresc sa nu-mi petrec majoritatea timpului in pat.
Multumesc BUZZ STORE si DR.HART pentru aceasta oportunitate!


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme