Rata pe mix de varza

Am avut o rata de la tara destul de mare si foarte grasa,la inceput am zis ca merge pe varza dar stand si analizand situatia,am ajuns la concluzia ca este prea mult pentru doua persoane s-o stric pe toata,asa ca am fiert-o intreaga,am taiat-o in jumatate si am facut doua feluri de mancare.Foarte bine am procedat si a fost foarte bun.
Cat despre varza,ce sa va spun??imi trec prin minte cateodata niste idei de ma mir si eu dar important e finalul!!!In bucatarie poti inventa orice,daca rezultatul este unul bun,nu mai conteaza cum l-ai facut!!
AVEM NEVOIE DE:
1/2de rata fiarta
1kg varza alba
1kg varza rosie
1varza mica murata
1ceapa mare
1morcov
grasimea adunata de la rata+4-5linguri ulei
4catei de usturoi
2crengute de cimbru
sare
piper

CUM SE PROCEDEAZA:
Intr-un vas cu fundul gros,pui mai intai grasimea de la rata sa se topeasca,adaugi apoi uleiul,ceapa tocata julien si morcovul ras
adaugi apoi varza alba si rosie taiata fin
dupa ce s-au inmuiat,adaugi 1cana cu apa,amesteci si lasi sa fiarba 20min;dupa acest timp adaugi varza murata taiata fin si ea,amesteci totul,
potrivesti de gust si adaugi sare daca e nevoie,piper,usturoiul pisat,amesteci din nou apoi rastorni in tava pe fundul careia ai pus crengutele de cimbru,deasupra pui rata,o presezi putin in varza,acoperi tava daca are capac sau folie de aluminiu si la cuptor va sta 40-45min
Asa ceva se mananca cum altfel decat cu mamaliga si ardei iute;nebunie curata!!


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme