Ficatei cu legume si piure de cartofi

Imi plac mult ficateiii dar foarte rar ii pregatesc pentru ca mie-mi ies tari,indiferent ce reteta as folosi cred ca uneori am doua maini stangi!! de aceasta data, se pare ca am nimerit-o pentru ca am folosit o cu totul alta reteta de la o prietena si foarte buni au fost!
AVEM NEVOIE DE:
500g ficatei de curcan eu am avut
1lingura unt
1ceapa
1ardei gras rosu
1ardei gras galben
1dovlecel
1morcov
3catei de usturoi
2rosii
50ml vin alb
sare
piper
PIURE DE CARTOFI:
1cartof dulce
2cartofi albi
5-6cartofi mov
cate 1lingurita unt pentru fiecare culoare
2-3linguri cu lapte tot pentru fiecare culoare
sare
CUM SE PROCEDEAZA:
Ficatul curatat,spalat,pus intr-un vas cu apa sa fiarba 10min
In acest timp legumele curatate,spalate,taiate bastonase
le pui in tigaia cu unt sa se caleasca,dupa 2-3min.adaugi rosiile rondele,vinul,sare,piper si lasi pe foc amestecand 5min
Dupa acest timp adaugi ficateiii,amesteci totul si dupa 5min opresti focul
Cartofii curatati,spalati,taiati cubulete,pusi separat sa fiarba
Dupa ce au fiert bine,sunt pasati si pregatesti un piure traditional adaugand sare,unt si lapte
Pe farfurie pui un inel de inox,in interior pui piureurile iar dupa ce scoti inelul,alaturi pui ficatei cu legume!
Sa aveti pofta!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme