Salata cu legume si halloumi la gratar

Am vazut la fete pe FB aceasta branza facuta in diferite feluri si daca nu am mancat niciodata nefiind curioasa si nici pofticioasa(de branzeturi nu mi-e pofta!!!),de aceasta data mi-am zis sa incerc.
Ei bine ce sa zic,nu prea m-a dat pe spate dar in combinatie cu restul legumelor,a fost buna!
AVEM NEVOIE DE:
1dovlecel
1ardei kapia
1,2rosii
200g branza halloumi
sare
ulei de masline
otet de mere(optional)
CUM SE PROCEDEAZA:
Dovlecelul taiat rondele,ardeiul curatat,spalat si taiat in bucati,rosiile rondele,branza feliata,toate le pui pe gratarul Tefal,le lasi 1-2min pe ambele parti apoi le pui in castron

condimentezi salata cu sare,piper dupa gust apoi adaugi ulei de masline si otet(optional),amesteci totul bine,pui deasupra putina verdeata si se consuma imediat
 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme