Prajitura fara nume

Aceasta prajitura s-a nascut dintr-o greseala!!Mihaelei i-a fost pofta de vestita prajitura inteligenta,ei ce-i asa mare greutate am zis dar cand deja am rasturnat laptele,mi-am adus aminte ca ouale trebuiau separate,ca nici unt nu aveam si uite asa am improvizat,la final am zis Doamne ajuta sa iasa ceva sa nu ard gazul degeaba la propriu!!😃😃😃😃
Acum va spun ca a iesit o prajitura super excelenta iar straturile formate,nu au fost doua ci trei pentru ca a intrat la socoteala si grisul
Din greseli invata omul,asta-i un proverb dar tot din greseli se nasc cele mai bune prajituri sau alte mancaruri,asta o spun bucatarii!!😋😋😋😋
AVEM NEVOIE DE:
8oua
1cana cu zahar pentru caramel
1l de lapte
50ml ulei
12linguri zahar
9linguri faina
3linguri gris
2plicuri zahar vanilat
un praf de sare
CUM SE PROCEDEAZA:
Se topeste zaharul intr-o craticioara impreuna cu 2linguri apa,dupa ce a devenit auriu si zaharul s-a topit bine,se rastoarna in tava si se imbraca fundul si peretii cu caramel apoi se lasa deoparte.               Se bat bine ouale cu sare,zahar si zahar vanilat,se adauga grisul,faina,uleiul,se amesteca totul foarte bine,apoi laptele
Dupa omogenizare,se rastoarna in tava si la cuptor va sta 45-50min la foc mic
Dupa acest timp,daca este rumenita la suprafata,se opreste cuptorul,se deschide putin usa si se lasa tava sa se raceasca
Nu aveti cum sa faceti testul cu scobitoarea,pentru ca interiorul este moale,de aceea nu se umbla la prajitura decat dupa ce este suficient de rece
Se taie apoi in tava,se scot bucati si se pun pe farfurie
  


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme