Salata verde cu pui

Eeee cu salata asta am dat-o in bara putin,pentru ca nu am inteles ce mi-a spus Mihaela😃😃😃
Cand a plecat la munca mi-a zis amesteci toate astea cu frunze de salata verde si gata,de unde sa stiu eu ca toata salata verde trebuia amestecata cu restul ingredientelor!!!😄😄😄
Nu-i nimic,am facut-o asa cum am inteles si a fost buna pentru ca nu a ramas nimic!!!!
AVEM NEVOIE DE:
1piept de pui fiert si taiat cubulete
1ceasca cu maioneza
sare
piper

1cutie porumb boabe
1salata verde mai mica
CUM SE PROCEDEAZA:
Intr-un castron se pune pieptul cubulete
se adauga borumbul clatit sub jet de apa rece si scurs
apoi maioneza,sare,piper,se amesteca totul foarte bine,se potriveste de gust iar aproape de servire se amesteca cu frunze de salata
am spus aproape de servire,pentru ca se stie,salata contine apa si daca sta mai mult timp,salata se va lasa si va deveni moale
Se pune apoi salata pe un platou,se orneaza cu frunze de patrunjel apoi se consuma
Pofta buna!



   


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme