Gnocchi la cuptor cu mozzarella

Ce sa spun,imi plac gnocchi sa-i mananc dar nu-mi place sa-i fac si  sincera sa fiu nici nu am incercat!! ei,daca se gasesc gata facuti ce sa-mi mai bat capul!!😂😂😂
Am facut acum dupa o reteta vazuta la tv.in Italia unde nu mai tacea prezentatoarea cu laude si uite ca acum mi-a venit si mie randul sa laud
Intradevar este ceva incredibil de bun,are tot ce-i trebuie la gust cum mi-a spus o buna prietena cand a venit la mine si a mancat!😋😋😋😋
AVEM NEVOIE DE:
1pachet gnocchi
200g mozzarella
200g rosii cherry lunguiete,pot fi si rotunde
sare
piper
busuioc verde dar poate fi si uscat
3linguri ulei de masline
4oua
CUM SE PROCEDEAZA:
Rosiile spalate,taiate in jumatati se pun intr-un vas termorezistent si se adauga frunze de busuioc sau 1lingura uscat,sare,piper,eu am pus in plus si putin oregano pentru ca-mi place aroma si putin fulgi de chilli si stropit totul cu ulei apoi se lasa vasul la cuptor 5min la 180grade
Dupa acest timp,se scoate vasul se pun gnocchi nefierti(marea majoritate spun ca se fierb dar mie nu-mi plac fierti,am facut o alta reteta cu ei fierti si nu am mancat),apoi cubulete de mozzarella pe toata suprafata si la final se bat ouale cu un praf de sare si se pun deasupra
Se acopera vasul cu o folie de aluminiu si la cuptor va sta 15min,se scoate vasul,se scoate folia si se mai lasa 10min
Se serveste imediat,altfel se intareste branza dar oricum tot buna este.

Pofta buna!


 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme