Prajitura cu foi Dr.Oetker

Am primit un premiu de la Dr.Oetker cu cele mai recente produse si anume foi gata coapte de diferite grosimi!
M-am bucurat foarte tare pentru ca mie-mi plac prajiturile cu foi dar am o problema cu ele!!
In tineretile mele,am facut atat de multe prajituri cu foi,mai ales Alba ca zapada care-mi place maxim,iar acum pur si simplu nu le mai pot face,nu mai pot dar cred ca nici nu mai vreau!😄😄
AVEM NEVOIE DE:
1pachet cu foi Dr.Oetker
 250g mascarpone
1cutie lapte condensat caramel
250ml frisca lichida nu dulce
200g ciocolata amaruie
100ml frisca lichida
50g pepite de ciocolata
CUM SE PROCEDEAZA:
Intr-un castron se amesteca branza cu lapte iar dupa omogenizare,se incorporeaza usor frisca batuta tare
Intr-o tava cu aproximatie de aceleasi dimensiuni cu foile,se pune cate o foaie,deasupra 2linguri crema,dupa nivelare se presara pepite de ciocolata,si se procedeaza la fel pana se termina,ultima foai ramane curata,presand usor peste toata prajitura
Pentru glazura,se topeste pe bain marie ciocolata cu frisca,se amesteca energic la final sa se lichefieze,se rastoarna peste prajitura,se niveleaza apoi la frigider pana a doua zi
Se taie prajitura fasii pe latime apoi patratele,deasupra ornamente si se serveste.
Simplu de pregatit si foarte gustoasa!
Sa va fie de folos!







0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme