Salau cu sos de lamaie

Intr-o zi mi s-a facut pofta de peste rasol cu hrean,m-am dus la pescarie am luat un salau si am spus la fata unul mai marisor,nici prin gand sa-mi treaca ca fata cand cineva spune marisor,ea crede ca de la 3kg in sus inseamna!😅😅
Nu l-am refuzat pentru ca la mine pestele doar daca este mic il refuz!😏😏
Ei acasa ce sa fac eu una singura la masa cu dihania si coada si capul l-am dat deoparte pentru bors in amestec cu ale capuri,jumatate l-am filetat iar jumatate l-am fiert si mi-am facut pofta.
Fileurile le-am facut la tava si a fost senzational,pe cuvant!
AVEM NEVOIE DE
2fileuri de salau
2linguri faina
100ml ulei
3cartofi
200g cascaval
sare
piper
1crenguta de rozmarin

SOS
Acest super sos ca sa zic asa,pentru ca este prea mult de scris,cine doreste,da clic pe sos de lamaie
Sos de lamaie 

CUM SE PROCEDEAZA
Fileurile spalate,uscate cu prosoape de hartie,condimentate cu sare si piper,,se trece prin faina,se rumeneste putin in ulei apoi se scoate pe farfurie
Cartofii fierti intregi se taie rondele si se pun intr-o tava unsa cu ulei,deasupra pestele
Se adauga apoi sosul,crenguta de rozmarin,cascavalul ras, si la cuptor va sta  la 160grade pana devine auriu,cam 10min
Se serveste imediat cu lamaie si sos alaturi pentru cine mai doreste.


 Am spus si la inceput,mai spun ca are un gust senzational si eu rar spun asa ceva,asta nu inseamna ca nu-i bun ca fac dar sunt anumite reteta care pur si simplu ma lasa muta de placere!
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme