Paste cu ciuperci si broccoli

Aceasta reteta este preferata nepoatelor din Italia si mi-au dat reteta sa vad si eu cat de buna este,ei bine da mi-a placut,au gusturi bune fetele mele!
AVEM NEVOIE DE
1pachet spaghete
250g ciuperci champignon
7-8buchetele de broccoli
50g unt
6linguri ulei de masline
50ml vin alb
1catel de usturoi
sare
cimbru
oregano
busuioc
CUM SE PROCEDEAZA
Broccoli daca este proaspat,se opareste 2min in apa cu sare,se scoate,se pune in tigaia cu 3linguri ulei si catelul de usturoi intreg,se amesteca apoi se adauga vinul si se lasa pe foc pana scade
Se condimenteaza cu sare,putin cimbru,se opreste focul apoi se paseaza totul in blender
Separat in alta tigaie cu restul de ulei se calesc ciupercile feliate iar dupa ce a scazut apa din ele,se opreste focul
Pastele fierte si bine scuse,se amesteca cu unt,piureul de broccoli,ciupercile,putina sare daca e nevoie,busuioc si oregano
Dupa omogenizare se serveste imediat cu parmezan sau nu!
Eu am pus putin busuioc deasupra
Pofta buna!



   

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme