Pui cu sos de rosii

Cea mai simpla si gustoasa mancare,nu prea pun aici astfel de retete,am impresia ca toate fetele ar trebui sa stie asa ceva dar ma voi modela pe viitor,pentru ca stand si analizandu-ma pe mine cu multi,multi ani in urma,la o olita de 3l cu bors de peste,am pus o farfurie de orez😨😨 deci nimeni nu se naste invatat spune o vorba din batrani!
AVEM NEVOIE DE
2pulpe dezosate
1ceapa
1catel de usturoi
2linguri faina
1lingura condimente pentru pui
1lingurita boia dulce
1lingura pasta de rosii
4linguri ulei
1frunza de dafin
50ml vin alb
4cartofi
2linguri lapte
1lingurita unt
CUM SE PROCEDEAZA
Intr-un castron se amesteca faina cu condimentele pentru pui,boia,se adauga carnea taiata cubulete,se amesteca totul bine apoi se scoate carnea si se pune in vasul cu ulei pe foc
folosesc aceasta metoda cu carnea data prin amestecul de faina si restul condimentelor,pentru ca astfel se formeaza sosul asemeni ostropelului,foarte bun merita incercat
Se adauga apoi ceapa taiata julien,usturoiul marunt,si se amesteca bine
Dupa ce s-a rumenit,se adauga vinul,o cana cu apa,bulionul,frunza de dafin si se lasa la fiert
In acest timp se pun cartofii curatati si taiati cubulete la fiert,la final se scurg,se paseaza,se adauga sare,unt si lapte apoi se freaca bine cu o lingura de lemn
Pe farfurie se pune carne cu sos si alaturi piure
Eu pentru ca am avut sos mai mult decat am prevazut,si piure mai putin,ce a ramas,am fiert cateva paste,am amestecat si a iesit un alt fel de mancare foarte gustos
Pofta buna!




  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme