Snitele cu garnitura de cartofi

 Am facut aceste snitele cu o reteta total diferita de cum le faceam pana acum si mi-au placut
AVEM NEVOIE DE
1piept de pui
4linguri faina
1lingura condimente pentru pui
1lingura boia dulce
1lingurita pudra de usturoi
5linguri pesmet
1ou
ulei pentru prajit
1cartof alb
4cartofi mov
sare
sos
CUM SE PROCEDEAZA
Pieptul taiat fasii se lasa deoparte
Intr-un bol se bate oul si se lasa deoparte,in altul pesmetul iar in altul se amesteca faina cu boia,condimentele pentru pui si usturoi
Se pun fasiile de piept in bolul cu faina,se amesteca bine apoi se trec prin ou,pesmet si cate una se pune in tigaia cu ulei
Dupa ce s-au rumenit se scot pe o farfurie si se lasa deoparte
Cartofii curatati se pun la fiert intregi in vase separate,pentru 10-15min apoi se scot si dupa ce s-au racit se taie rondele
Pentru sos,am facut comanda pe sit-ul Vegis.ro de aceste pliculete pentru diferite sosuri,sunt bio,fara gluten si sanatoase zic eu,nu ca as avea nevoie de produse fara gluten,dar am cateodata un fel de mancare unde trebuie un sos si cu pliculetul respectiv,imediat l-am pregatit doar adaug o cana cu apa,las pe foc pana se ingroasa si la urma condimentez,super
Pe farfurie se pun intercalat rondele de cartofi,alaturi cateva snitele
apoi deasupra cateva linguri cu sos
Pofta buna!
2021 un alt an aceeasi reteta doar garnitura difera

 Acelas an 2021 dar luni diferite,Octombrie dar nu am mai folosit pesmet pentru ca nu stiu cum fac dar mereu se arde pesmetul si au un aspect urat!
Pofta buna si sa va fie de folos!







  






0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme