Prajitura cu ciocolata,unt de arahide si migdale

Miera pofta de ceva dulce,am cautat prin frigider, am gasit un rest de unt de arahide si am facut prajitura dupa care fetele din Italia sunt topite,acum m-am topit si eu ca-i tare buna!
AVEM NEVOIE DE
200g unt de arahide
200g ciocolata neagra
200g zahar brun
5oua
200g pudra de migdale
1/2lingurita praf de copt
esenta de rom
CUM SE PROCEDEAZA
Se topeste pe bain-marie untul cu zahar si ciocolata iar dupa ce s-a omogenizat bine se da vasul deoparte

 
Dupa ce s-a racit putin,se mixeaza repede adaugand cate un ou,apoi pudra de migdale,praful de copt si rom
Dupa omogenizare,se rastoarna in tava cu hartie de copt si la cuptor va sta 30min la foc mic
Se scoate pe un platou,se pudreaza cu zahar,se taie si se serveste
Sa va fie de folos!



0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme