Placinta turceasca cu foi yufka

Am gasit la Auchan aceste foi yufka speciale pentru placintele turcesti,am cumparat pentru ca nu am facut niciodata dar nici nu am mincat.
Bineinteles ca nu am facut-o imediat,asa ca foile le-am pus la congelator!!!! mare greseala am facut pentru ca s-au lipit intre ele si fiind super subtiri,nu cred ca vreti sa stiti ce chin am avut pana am vazut placinta in tava,asa ca,daca vreti sa faceti placinta,o faceti imediat ce cumparati foile,altfel veti sti ce am patit eu!🙈🙈🙈
Dupa ce s-a copt si am pus pe farfurie,m-am intors in timp,cand mergeam la o anume placintarie din oras si mancam o astfel de placinta de nu ne venea sa mai plecam atat de buna era,mai ales ca placinta era facuta la vedere,cuptorul si masa de lucru erau pe mijloc iar de jur imprejur
 mesele,tot atat de buna a fost si aceasta placinta calda!
AVEM NEVOIE DE
1pachet foi yufka
500g branza sarata
300g branza dulce
400ml lapte
3oua
100ml ulei
1leg.patrunjel
seminte de susan
CUM SE PROCEDEAZA
Branza sfaramata sau rasa daca este tare,se amesteca cu patrunjelul taiat marunt apoi se lasa deoparte
Se bat ouale cu ulei adaugat cate putin,apoi se amesteca cu laptele si se lasa deoparte
Se unge cu ulei o tava,se pune o foaie desfacuta din pachet si taiata dupa dimensiunea tavii pentru ca foile sunt foarte mari,foile mele din tava au fost bucatele pe masura ce le desfaceam,pentru ca se rupeau
se unge cu o pensula cu amestecul de lapte,oua si ulei,deasupra se pune branza
se acopera cu alta foaie,din nou se unge,din nou se pune branza si tot asa pana se termina,pe ultima foaie se preseaza putin apoi se rastoarna deasupra amestecul de lapte ramas,se presara semintele si la cuptor va sta 40min
Chiar daca vi se pare ca este mult lapte,nu va faceti griji pentru ca foile absorb tot lichidul,probabil asta-i da gustul fantastic pe care-l are


Dupa ce s-a copt,pe cat posibil se taie si se serveste calda pentru ca asta-i tot farmecul,parerea mea

Sa va fie de folos!
In 2021am mai luat astfel de foi dar nu am repetat greseala sa le pun la congelator si am facut tot cu branza sarata pentru ca ne place mult

 
 





0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme