Gogosi de mere

 Am vazut pe FB postata aceste gogosi care aratau intr-un mare fel iar eu cum am mere din belsug,imediat le-am facut dar problema e ca nu mi-au iesit asa cum am vazut dar nu au ramas nemancate


AVEM NEVOIE DE

3mere

125g faina

125ml suc de portocale 

2oua

1lingura ulei

2plicuri zahar vanilat

un praf de sare

2linguri zahar pudra

ulei pentru prajit

CUM SE PROCEDEAZA

Se mixeaza in castron faina,sucul de portocale,zaharul vanilat,galbenusurile si ulei 


Dupa omogenizare se amesteca usor cu albusurile batute spuma tare cu un praf de sare si zahar pudra apoi se lasa deoparte


Merele curatate de coaja si casuta cu seminte,se taie rondele potrivit de groase,



se trec apoi prin aluat si se prajesc in baie de ulei la foc mic


Se scot pe farfurie cu prosoape de hartie,se pun apoi pe un platou,se pudreaza cu zahar pudra si dupa ce s-au racit se servesc


Pofta buna!

Sursa de inspiratie Laura Adamache!   

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme