Melci umpluti cu branza

 Dupa cum v-am spus la cozonac,mi-a ramas aluat si am facut acesti melci umpluti cu branza,e un fel de placinta cu branza sarata dar facuta mai altfel

AVEM NEVOIE DE
aluat ramas de la cozonac
UMPLUTURA
300g branza proaspata de vaci
200g branza de burduf sao orice alta telemea
6galbenusuri
1ou intreg
CUM SE PROCEDEAZA
Pentru aluat de cozonac cine doreste,aveti reteta  Aici     
Intr-un castron se pun cele doua branzeturi se amesteca bine sa se omogenizeze apoi se adauga galbenusurile si oul batute separat
Dupa cum observati,nu am pus nici zahar nici arome,pentru ce este o placinta sarata dar daca aluatul are zahar,placinta pe langa faptul ca e foarte pufoasa,are un gust senzational!

iar umplutura nu trebuie sa fie nici prea moale,de aceea am pus doar galbenusuri
Aluatul l-am impartit in trei,am intins foi dreptunghiulare,branza deasupra,am rulat strans si la final am strans ruloul in forma de melc 


Melcii sunt pusi intr-o tava cu hartie de copt,putin distantati si lasati deoparte la loc cald
Dupa ce au crescut putin,se ung cu galbenus amestecat cu o lingura cu lapte,deasupra seminte de mac si la cuptor vor sta 30min la 180de grade

 
 

Dupa ce sunt scosi pe un platou,se taie si se servesc
Sa va fie de folos!
Eu am desfacut un melc si l-am mancat cald,nebunie vreau sa spun!


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme