Piept de rata cu ciuperci in sos de vin

 Imi plac mult ciupercile Shimeji,pe langa faptul ca au un aspect dragut,au si un gust usor de alune de padure, de aceea de cate ori am ocazia cumpar mai multe.

Acum am facut aceasta reteta daca tot am avut o rata de la tara,iar gustul pur si simplu m-a dat pe spate si nu numai pe mine!😍😍


AVEM NEVOIE DE

1piept de rata

150g ciuperci Shimeji


 

1ardei kapia rosu,eu am avut galben

50g unt

50ml vin alb

sare

piper

CUM SE PROCEDEAZA

Pieptul taiat in doua apoi spalat,uscat cu hartie de bucatarie,se cresteaza pielea,se pudreaza cu sare si piper apoi se lasa deoparte


In tigaia cu unt se calesc ciupercile cu partea lemnoasa de la codite taiata apoi spalate,ardeiul feliat subtire,se adauga sare,piper dupa gust si se lasa pe foc 1min amestecand



 
 
Se adauga apoi vinul,iar dupa 2-3min se opreste focul

Intr-o alta tigaie incinsa,se pune pieptul cu pielea crestata in jos si se lasa cate 1min pe fiecare parte apoi se opreste focul

Se pune pieptul intr-un vas termorezistent,pe langa el ciupercile si la cuptor va sta 5min la 180de grade



Se serveste imediat!


Pofta buna! 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme