Pulpe `de rata cu cartofi mov la cuptor

 Daca tot am avut rata de tara,am pregatit trei feluri de mancare,tacamul a mers la bors cu taietei de casa,pieptul cu struguri si pulpele la cuptor,buna a fost ratusca!😂
Acum daca mi-au ramas cativa cartofi mov de la alte retete,i-am pus si pe ei alaturi,problema e ca mi-au colorat prea tare pulpele dar nu conteaza gustul a fost super bun!

AVEM NEVOIE DE
2pulpe de rata
sare
piper
condimente speciale
1capatana de usturoi
SOS
200ml vin alb
1lingurita cu sare
piper dupa gust
1/2lingurita cimbru
1/2lingurita oregano
200ml apa
GARNITURA
500g cartofi mov
salata verde
germeni de ceapa rosie
CUM SE PROCEDEAZA
Pulpele spalate,uscate,crestate,condimentate,le pui in tava,pe langa ele pui usturoiul curatat si pus cateiii intregi,si cartofii curatati,spalati si taiati cuburi sau sferturi daca sunt mai mici

 
 
Separat intr-un bol amesteci ingredientele pentru sos,rastorni deasupra,acoperi cu folie de aluminiu si la cuptor va sta1h la 170de grade

 

Usturoiul ca sa se curete mai usor,il pui intr-un bol cu apa calda

Dupa ce s-a facut,pe farfurie pui pulpa,alaturi cartofi si salata cu germeni cu sos din tava deasupra
Pofta buna!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme