Scrumbii pe grill cu mujdei verde

 Am cautat prin congelator si am dat de scrumbii,le-am scos pentru ca nu se pot tine foarte mult,ele fiind grase vor avea un gust de ranced si le-am fript!


AVEM NEVOIE DE
scrumbii
condimente pentru peste
sare
MUJDEI VERDE
1leg.usturoi verde
1avocado
zeama de lamaie dupa gust
1iaurt Natur 
sare
CUM SE PROCEDEAZA
Scrumbiile curatate,spalate,condimentate,crestete,se pun pe grill iar dupa ce s-au rumenit pe ambele parti se scot pe platou
Eu am o tigaie care o tin special pentru peste,nu folosesc grillul pentru ca de fiecare data  ramane pielea acolo cand intorc pestele 

 Pentru mujdei,se pune in blenderul mic pulpa de avocado,usturoiul curatat si taiat,putina sare,o lingura zeama de lamaie si iaurt
Se mixeaza totul bine,se potriveste de gust apoi se scoate sosul intr-un bol



   Se serveste pe farfurie scrumbia,alaturi sos si cate o felie de lamaie

 Pofta buna!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme