Tartite de curcan cu smantana

 De cate ori vedeam prin magazine asa ceva,ma gandeam cine oare le mananca  cat de grase sunt!
Ei bine,la indemnul unei vecine am cumparat si eu 4bucati,in ideea ca daca nu-mi plac sa nu plang dupa bani dar nu am plans,ba din contra cand am fost la piata am cumparat mai multe,foarte bune,nu sunt grase asa cum toata lumea spune,are piele ca orice carne de pui dar nicidecum grasime,mi-au placut.

AVEM NEVOIE DE
4tartite de curcan
150g ciuperci Shimeji
150g smantana fermentata
2linguri faina
sare
20ml ulei
1ceapa
CUM SE PROCEDEAZA
Tartitele curatate,usor parlite,spalate,uscate cu hartie de bucatarie,pudrate cu sare,se prajesc in ule apoi se scot pe farfurie

 
 
Uleiul ramas se rastoarna in cratita,se caleste ceapa taiata marunt,se adauga si tartitele,ciupercilese amesteca totul iar dupa 2-3min 1cana cu apa si se lasa la fiert
Cat timp fierb,intr-un castron se amesteca smantana cu faina,se adauga cate un polonic mic cu zeama de carne si se amesteca bine sa nu fie cocoloase

 iar daca este fiarta carnea si sosul a scazut,se adauga incet amestecand continuu,smantana

 iar dupa 2-3min se opreste focul
Se serveste cu mamaliga,fara suparare dar noi suntem mamaligari si nu suntem tarani!😂😂
si acreala,mai am varza de Bruxelles pusa la murat din toamna

 

Pofta buna!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme