Ciorba de iepure

 De cand ma tot gandesc sa fac o ciorba de iepure dar uite ca acum i-a venit randul
Nu am facut si nu stiu sa fi mancat in copilarie pentru ca parintii mei au crescut iepuri, nu-mi amintesc facand mama decat friptura la cuptor
Am fost retinuta de fiecare data,crezand ca ar avea un anume gust sau miros la ciorba,la friptura se mai amesteca cu diverse condimente si nu se simte nimic(asta era in capul meu),pana cand am avut curajul si am facut o ciorba ca oricare alta,nimic deosebit si tare incantata a fost familia!

AVEM NEVOIE DE
carne de iepure
1ceapa
1morcov
1tija telina Apio
3cartofi
500g rosii
1ardei gras
1l bors
1lingura sare
1ardei iute
1leg.patrunjel
1leg.leustean
1lingura orez
CUM SE PROCEDEAZA
De la iepure,am oprit pulpete iar restul am portionat-o,spalata,si pusa in oala cu apa pe foc impreuna cu 1lingurita sare
Dupa ce a clocotit si a iesit la suprafata spuma urata,arunci apa,speli oala,speli si carne sub jet de apa rece,dupa care o pui din nou in oala pe foc si apa cat sa cuprinda carne,adaugi 1lingurita cu sare,pui capac si lasi focul incet
Cand incepe sa clocoteasca,adaugi legumele,mai putin cartofii si rosiile, curatate,spalate si taiate marunt
Dupa ce carnea este aproape fiarta,pui cartofii taiati cuburi,rosiile spalate si puse in blender,legatura de patrunjel si lasi sa fiarba 20min

 In acest timp fierbi borsul separat intr-un vas iar can totul este fiert,adaugi borsul,orezul,leusteanul taiat marunt,potrivesti de gust,lasi pe foc cateva minute apoi opresti focul

Servesti cu ardei iute

Pofta buna!

 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme