Iepure cu sos San Remo

 Am cautat pe Google o reteta mai deosebita cu iepure pentru ca am facut pana acum tot felul de fripturi si am dat peste acest San Remo,am crezut ca ma da pe spate dar e un sos obisnuit cu miez de nuca si eu am mai facut friptura cu asemenea sos
Nu mi-a reusit garnitura cu cartofi,motiv pentru care,atunci cand voi mai gasi la LIDL iepuri,voi repeta si ciorba si friptura asta dar pana atunci sa savuram ce avem aici!

AVEM NEVOIE DE
4pulpe de iepure
1ceapa
1crenguta rozmarin
1frunza de dafin
1crenguta de cimbru
1tulpina telina Apio
10buc.miez de nuca
2pahare vin rosu(250ml)
2pahare supa de legume(250ml)
3linguri ulei
sare,piper dupa vgust
GARNITURA
3buc cartofi albi
1buc.cartof dulce
500g cartofi mov(pentru ca sunt mai mici)
30g unt
sare
3linguri lapte
CUM SE PROCEDEAZA
Pulpele condimentate si prajite in ulei pe ambele parti,adaugi apoi telina taiata marunt,ceapa la fel,usturoiul zdrobit,rozmarin,cimbru si dafin,.amesteci si lasi 2-3min la foc mic cu capac

 

Dupa acest timp,adaugi vinul,lasi focul mare sa se evapore alcoolul apoi miezul de nuca taiat,supa si lasi pe foc 40min amestecand din cand in cand


 Dupa ce a scazut la jumatate si carnea este fiarta,o scoti,o pui intr-un alt vas si o lasi la cald
Sosul ramas il rastorni in blender,scoti dafinul si crengutele,iar dupa ce ai mixat,rastorni peste carne si potrivesti de gust,mai lasi 2-3min pe foc apoi opresti focul si lasi deoparte cu capac

 
Pentru garnitura cartofii spalati,eu i-am pus la fiert cu coaja mai putin cel dulce,in apa cu sare

 


Dupa ce cartofii au pocnit coaja,semn ca sunt bine fierti,scursi,dupa ce s-au racit,pasati,apoi cu o lingura de lemn frecati cu cate 10g unt fiecare,sare daca e nevoie si cate putin lapte

 


Pe farfurie,pui inelul de inox apoi in interior cate o lingura sau doua depinde cat de mare e inelul cu piure,alaturi carne si sos
Se serveste cu salata de sezon

 Pofta buna!

 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme