Paiuri de ciocolata cu banane

 Am primit de la Mos Craciun,cateva carti cu retete de bucate foarte vechi,le-am studiat si unele sunt foarte interesante chiar placute la vedere,cred ca si la gust.
Am inceput cu aceasta reteta din 1936 dar de ce i-o fi spus paiuri nu am inteles si nici in dictionar nu am gasit,nu am redenumit-o,fiind o reteta veche am lasat-o asa,in schimb gustul e super bun!

AVEM NEVOIE DE
50g unt
100g zahar
100g ciocolata topita
1ou
esenta de vanilie
un praf de sare
200g faina
1plic praf de copt
100ml lapte
4banane
 GLAZURA
300g ciocolata
150ml smantana lichida
CUM SE PROCEDEAZA
Freci untul cu zahar,adaugi oul si mixezi in continuare adaugi apoi ciocolata topita,un praf de sare,esenta de vanilie si mixezi bine

 
 
La final adaugi alternand faina cernuta cu praf de copt si lapte si mixezi bine
Pui compozitia in tava dreptunghiulara si la cuptor va sta 40min la foc moderat

Dupa ce s-a copt,rastorni pe un platou si cat este fierbinte,pui deasupra jumatati de banana curatata si taiata pe lung iar la final acoperi cu glazura de ciocolata topita in smantana pe bain-marie

 
Tai si pui pe farfurie

 


Sa va fie de folos!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme