Placinta turceasca

 Am vazut pe you tube placinta asta si m-a cucerit imediat,m-am aprovizionat cu ce-mi trebuie iar rezultatul a fost pur si simplu nebunie!

AVEM NEVOIE DE
1pachet foi Yufka
6oua
400g iaurt gras
200g cascaval
200g branza Gouda
1/2lingurita sare
50g unt
CUM SE PROCEDEAZA
Desfaci foile,scoti una iar pe restul le dai deoparte,impaturesti foaia de latimea unei palme,apoi tai bucati late de 3-4cm iar dupa ce le-ai taiat pe toate,le lasi deoparte si pregatesti tava

 

 O tava rotunda de 25cm sau chiar o cratita,unsa cu unt,pui in mijloc un pahar sau un borcan,eu am cratita lui Horia Varlan,o pastrez pentru ocazii speciale nu fac mancare in ea

Bucatile taiate,le desfaci apoi le pliezi si le asezi dejur imprejurul paharului,initial,ar trebui ca bucatile pliate sa fie exact distanta de la pahar la marginea tavii dar mie mi-a ramas loc si am umplut golul tot cu fasii pliate

 


Pentru umplutura,bati ouale cu putina sare,adaugi iaurtul si cele doua branzeturi rase iar dupa omogenizare pui cu lingura peste foi si lasi la cuptor 45min la 190de grade

 

Dupa ce s-a copt,scoti paharul,daca nu se desprinde,treci un cutit in jurul lui,pui placinta pe un platou,tai si pofta buna

 

Optional,puteti pudra cu zahar deasupra dar fiind o placinta sarata,nu merge!

Pofta buna!

SFAT:
eu la umplutura am folosit exact reteta pentru ca am avut branzeturile in congelator dar foarte simplu se poate face si cu jumatate branza telemea,jumatate branza dulce,8oua,amestecate si daca e prea groasa umplutura,adaugi o ceasca cu lapte si daca folositi o tava sau cratita mai mare de 25cm,scoateti din pachet doua foi pentru ca veti avea nevoie de fasii mai multe fiind tava mai mare
Pachetul are 4foi si se gasesc la Auchan
Au scuze,cand am spus jumatate branza,nu m-am referit la jumatate kg,poate fi 250g telemea si 250g dulce,.asta depinde de tava cat e de mare

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme