Placinte moldovenesti

 Mai am o astfel de postare,am facut aceste placinte numite de moldovenii de peste Prut perojoace,sunt atat de bune si moi incat se termina foarte repede,motiv pentru care le-am facut din nou la scurt timp.


AVEM NEVOIE DE
ALUAT
1kg faina
2oua
500-600ml kefir
2lingurite rase cu sare
1lingura zahar
3linguri ulei
2plicuri drojdie
UMPLUTURA
1kg branza de vaci
500g branza telemea
2oua
CUM SE PROCEDEAZA
Pentru aluat,pui toate ingredientele in cuva robotului si lasi sa se amestece 10min apoi rastorni aluatul  intr-un vas uns cu ulei acoperi cu un prosop de bucatarie si lasi sa dospeasca 45min

 

 
 
Cat timp a crescut aluatul,intr-un castron amesteci branza de vaci cu telemeaua rasa si ouale batute apoi lasi deoparte
Aluatul dupa ce a crescut,il rastorni pe masa infainata,il imparti in bucati de marimea unei mingi de tenis,le acoperi cu prosopul si le mai lasi 10min,apoi fiecare bucata o intinzi in foaie ovala dar nu prea subtire

 pui pe fiecare intr-o margine cate o lingura cu branza,umplutura sa nu fie moale,apoi aduci partea libera peste branza,sigilezi marginile si le pui la prajit in mult ulei apoi le scoti pe hartie

 Le pudrezi cu zahar pe fiecare si pofta buna!

 

Daca am terminat branza si mi-a ramas putin aluat,am facut cateva gogosi mari care au mers de minunat cu un pahar cu kefir
Sa va fie de folos!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme