Zargan la cuptor

 Am gasit acest peste despre care nu stiam nimic dar mie cum imi place pestele maxim l-a luat si acasa,m-am informat bineinteles.
L-am gatit cum am stiut eu mai bine iar finalul va spun ca nu m-a dat pe spate sau poate am gasit cel mai mic peste si nu am ajuns sa-i aflu gustul,posibil si asta oricum daca mai vad,nu mai cumpar!

AVEM NEVOIE DE
1kg peste zargan
1lingurita cu sare
fulgi de chili optional
1crenguta rozmarin
3linguri ulei
3catei de usturoi
1lingura condimente pentru peste
GARNITURA
4cartofi
1lingurita unt
CUM SE PROCEDEAZA
Pestele curatat,bine spalat,uscat cu prosoape de hartie,pudrat cu sare,condimente pentru peste,pui in burta rondele de lamaie taiate jumatati,usturoi taiat marunt,strangi pestele in forma de melc,il legi cu ata de bucatarie si-l pui in tava pe hartie de copt

 
 
Deasupra pui felii de lamaie, stropesti cu ulei,crenguta de rozmarin si la cuptor lasi 40min la 170de grade
In acest timp,cartofii curatati,taiati cubulete pui sa fiarba intr-un vas cu apa si sare,dupa ce au fiert,bine scursi,ii pui in tigaia cu unt incins si amesteci usor sa nu se farame iar dupa ce incepe sa prinda culoare,opresti focul
Pentru servire,pui pestele pe farfurie,in mijloc cartofii,presari patrunjel verde taiat marunt si felii de lamaie
Pofta buna!
 
 

 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme