Briose Red velvet

 Am gasit in magazinul virtual Anyta cooking Mix pentru prajituri Red velvet,am luat si am facut cele mai simple prajituri,asa de incercare si da,foarte bune au fost iar peste rosu am adaugat si un sos de ciocolata alba,foarte bune si frumoase!

AVEM NEVOIE DE
250g Mix Red Velvet
4oua
140g unt
SOS DE CIOCOLATA ALBA
200ml smantana lichida
180g ciocolata alba Nestle
fulgi de cocos pentru ornat
CUM SE PROCEDEAZA
Foarte simplu,rasturnam in cuva robotului mixul,adaugam ouale si untul foarte moale,eu l-am topit si racit,fixam la robot carligele pentru aluat,dam drumul la viteza mica pana se omogenizeaza mixul apoi marim viteza si lasam la mixat 5min
Eu daca tot nu am avut alta treaba,m-am folosit de mixerul manual
Dupa acest timp,se umplu formele de briose,fiecare de care are,le punem in tava de la aragaz si la cuptor vor sta 20min la 180de grade

 

Dupa ce s-au copt,cat timp se racesc putin,pregatim sosul de ciocolata alba
Punem pe foc un vas cu smantana lichida,cand ajunge la temperatura de fierbere,cunoastem dupa bulele mici care se formeaza pe margini,adaugam ciocolata rupta,dam vasul deoparte si lasam cateva minute acoperit apoi amestecam cu telul mai intai usor apoi energic si lasam deoparte


 




Punem briosele scoase cu atentie din forme pe un platou,deasupra turnam cu lingura sosul apoi le asezam pe platou,deasupra presaram fulgi de cocos si se servesc

 
Sa va fie de folos!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme