Burgeri mic dejun

 Mi-era pofta de un burger si am stat in dubii daca merg la Mc.Donald sau sa-l fac eu si balanta a inclinat spre varianta a doua,asa ca am dat o fuga la LIDL,mi-am cumparat ce trebuie si am facut cei mai gustosi burgeri!

AVEM NEVOIE DE
4burgeri cu vita
4chifle integrale
2fire ceapa verde
1leg.ridichi
frunze de rucola
sos BBQ
sos de usturoi
CUM SE PROCEDEAZA
Pe grillul incins,punem gurgerii si-i lasam cate 3min pe fiecare parte si-i scoatem pe farfurie
In locul lor,punem jumatatile de chifle sa se incalzeasca apoi pe fiecare jumatate de la baza chiflei,punem putin sos BBQ,apoi burgerul,deasupra ceapa verde taiata oblic,rondele fine de ridichi,cateva frunze de rucola apoi sosuri,si la final acoperim cu jumatatea ramasa si servim imediat

 


 
Pofta buna!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme