Cosulete umplute cu fructe

 Pentru Sarbatorile Pascale,mi-am dorit sa fac si ceva deosebit pe langa cozonac si am facut aceste cosulete dragalase,umplute cu salata de fructe cat mai colorata si rezultatul a fost unul neasteptat de bun!


AVEM NEVOIE DE
2foi de placinta sau mai multe daca vreti sa aveti mai multe cosulete
1lingura unt topit
UMPLUTURA
1banana
1mar
3-4capsune
1portocala
2kiwi
2linguri rom cu alcool
DECOR
200ml frisca lichida indulcita
fructe mici
CUM SE PROCEDEAZA
Tai foile de placinta patrate de 7x7cm sau mai mari,depinde de formele de briose pe care le aveti,in forma de tava sau separat de unica folosinta
Ungi cu pensula cu unt topit dar nu mult,formele,pui in interior cate 3foi dar nu suprapuse una peste alta,le asezi in colturi,de asemenea unse si ele
apoi la cuptor 5-6min la 180de grade

 
Toate fructele curatate de coaja,taiate cubulete, le pui intr-un bol,le amesteci ci o lingura zeama de lamaie si o lingura cu rom apoi umpli cosuletele

 


 
 
 
Deasupra ornezi cu posul cu frisca batura iar peste,pui fructe mici,eu am avut fructe de catina

 
Sa va fie de folos!
SFAT:
Aceste cosulete se pot face cu o zi inainte si se umplu cu orice va trece prin minte,doar cu putin timp inainte de servire pentru ca se umezesc foarte repede si riscati sa le adunati cu lingurita de pe platou!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme