Piftie in forma de guguluf

Tot vad pe FB piftii puse in diferite forme si rasturnate pe platou,arata intr-un mare fel dar mie pana acum,niciodata nu mi-au iesit nu stiu de ce, probabil ca nu stiu secretul pentru ca nimeni nu-l spune,sa nu-mi spuna cineva ca o racitura intoarsa pe farfurie,cade fara probleme!!!!
Anul asta dupa multe incercari,am reusit dar mai exersez!😄😄
 
AVEM NEVOIE DE
1rasol de porc
1kg soric
3capatani de usturoi
sare
frunze de dafin
boabe de piper
2morcovi
1ardei iute
1ceapa
10g gelatina
CUM SE PROCEDEAZA
Rasolul spalat,soricul de asemenea,le pun intr-o oala mai mare impreuna cu 4frunze de dafin,1lingura boabe de piper,1lingura cu sare,ardeiul iute si las pe foc iar cand incepe sa se adune la suprafata spuma,o strang cu lingura
Cand rasolul este aproape fiert,adaug legumele curatate si las in continuare sa fiarba pana se despride carnea de pe os
Acum adaug usturoiul curatat si pisat,las pe foc 2-3clocote,opresc focul iar dupa ce s-a racit putin strecor totul,scot morcovul,carnea si soricul,restul nu ma intereseaza,zeama de la fiert o potrivesc de gust,si cu hartie de bucatarie,adun grasimea de deasupra
Gelatina hidratata in apa rece 10min.o topesc pe bain-marie,si o amestec cu zeama
De regula,in anii din urma nu puneam gelatina dar am patit de cateva ori sa nu se inchege si de atunci am zis ca folosesc gelatina mereu.
Pe fundul formei de guguluf am pus rondele de morcov si cateva crengute de patrunjel,apoi bucati de carne, soric si zeama cate putin pana am umplut forma iar ce a ramas,in cutii cu capac
 

 



  Dupa ce s-au racit putin,le pun la frigider si le las pana in momentul servirii
A doua zi sau cand e nevoie,cu un bat de frigaruie trec in jurul piftiei apoi rastorn pe platou,cele din cutie,tai cate o bucata si scot pe farfurie cu spatula
 

 


 
Pofta buna!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme