Supa crema de leurda

 Imi plac supele crema in general dar nu acele supe crema care seamana cu piure pe care le vad si pentru ca a aparut leurda am facut supa!
 

AVEM NEVOIE DE
2leg.leurda
1ceapa
1morcov
1tija telina Apio
2cartofi
1dovlecel mic
1lingura unt
500ml supa de pui
1cutie lapte de cocos
sare dupa gust
1lamaie
parmezan
lamaie inghetata pentru decor
CUM SE PROCEDEAZA
In vasul cu unt pui legumele curatate,spalate,taiate grosier,leurda bine spalata si taiata,dupa ce s-au calit putin adaugi supa si lasi sa fiarba
 

 
 


Dupa ce au fiert bine,lasi sa se raceasca putin apoi rastorni in blender  si pasezi,amestecul obtinut il pui din nou pe foc, adaugi laptele si amesteci bine condimentezi dupa gust iar cine doreste mai zemoasa,poate adauga supa de la fiert




Se serveste dupa preferinta fiecaruia,cu parmezan deasupra si lamaie inghetata rasa cu tot cu pulpa
Daca tot veni vorba de lamaie inghetata,puneti o lamaie uitata in congelator iar cand aveti supe crema dar mai ales peste,la servire radeti deasupra putina lamaie cu pulpa si veti obtine un gust senzational
 
Am gasit la Kaufland crutoane de tot felul pentru supe,am cumparat si am servit cu supa mea

 

Pofta buna!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme