Clatite gratinate

 Mi-am adus aminte ca sunt ani buni decand nu am mai facut astfel de clatite,bune foarte bune
 

AVEM NEVOIE DE
1cutie cu bere(400ml)
un praf de sare
2linguri ulei
400g faina
1lingura cu zahar
3oua
400ml lapte 
UMPLUTURA
300g carne tocata de pui
250g ciuperci
sare
piper
2linguri smantana
1lingurita faina
50ml lapte rece
1leg.patrunjel
50g cascaval ras
50ml vin alb
3linguri ulei
1ceapa mica
GRATEN
70g cascaval ras
CUM SE PROCEDEAZA
Pentru clatite,bati ouale cu sare,piper si zahar,adaugi uleiul,laptele si berea iar la final faina avand grija sa nu se formeze cocoloase iar dupa omogenizare,lasi deoparte 10min
Pentru umplutura,pui in tigaie fara ulei carnea,dupa ce s-a albit,adaugi uleiul,ceapa tocata marunt,ciupercile la fel,amesteci iar dupa ce a scazut apa din ciuperciadaugi vinul,aceeasi cantitate de apa si lasi sa fiarba pana scade
 

 La final dizolvi faina in lapte,amesteci cu smantana si cascaval,adaugi in tigaia cu amestecul de carne,mai lasi pe foc 5min apoi opresti focul si lasi deoparte sa se raceasca
Dupa ce ai terminat clatitele de facut le lasi deoparte,eu am aparat de clatite si le fac mai repede

 



 
Umpli fiecare clatita,sigilezi marginile ca la sarmale sa nu curga umplutura si le pui in tava unsa cu unt,deasupra cascavalul ras si la cuptor va sta 15min la 180de grade






Pofta buna!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme