Guguluf cu smochine

 Am facut o noua achizitie de o forma de guguluf pentru ca mi se stricase ce aveam eu si foarte multumita sunt de ea si daca tot am luat cateva smochine,i-am facut proba
 

 

AVEM NEVOIE DE
400g smochine
4oua
5linguri zahar
100ml ulei
50g unt
100ml iaurt
150ml lapte
300g faina
1plic praf de copt
un praf de sare
esenta de vanilie
CUM SE PROCEDEAZA
Pregatesti o bezea din albusuri batute bine cu zahar,adaugi galbenusurile pe rand si vanilia,amesteci bine apoi cu untul topit si racit,ulei adaugat cate putin,iaurt,lapte si la final faina cernuta cu praful de copt
 

 
 
Ungi forma cu unt si tapetezi cu faina,rastorni compozitia,deasupra pui smochine taiate cuburi,treci cu furculita prin aluat de doua ori apoi la cuptor va sta 45min la 180de grade
 

 



Dupa ce s-a racit putin,scoti pe platou si pudrezi cu zahar sau pui deasupra un toping de ciocolata si ornezi cu fructe sau diferite ornamente



Sa va fie de folos!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme