Prajitura cu caise

 Imi plac mult deserturile cu caise pentru ca au un gust senzational iar aceasta prajitura le-a intrecut pe toate la gust!
Nepotul meu mi-a spus ca s-o declar prajitura verii,cu gustul ei dulce acrisor si rece de la frigider,chiar regina prajiturilor este!!😅
 

AVEM NEVOIE DE
100g piscoturi de sampanie
50ml lapte
CREMA
250g mascarpone
200ml frisca lichida indulcita
250g caise
JELEU DE CAISE
400g caise
150g zahar
8g gelatina
CUM SE PROCEDEAZA
Pui pe un platou inelul de la forma rotunda de 20cm diametru,in interior pui piscoturi inmuiate in lapte acoperind toate golurile si lasi deoparte
 

 
Bati frisca nu prea tare ca va rezulta unt,doar cat se ingroasa apoi amesteci cu mascarpone si la final cu caisele curatate de samburi si taiate cubulete mici,rastorni peste piscoturi,nivelezi si lasi la frigider 2h
 

 
Pentru jeleu,caisele spalate,curatate de samburi,le pui intr-un vas cu apa pe focapa trebuie sa fie putina doar cat sa le acopere,pentru ca vor sta putin 
Dupa ce s-au facut moi,le pui in blender daca se poate fara apa de la fiert daca nu a scazut si le pasezi bine,piureul rezultat il pui din nou pe foc intr-un vas impreuna cu zaharul iar dupa ce s-a topit,dai deoparte si incorporezi gelatina hidratata in 50ml apa rece si amesteci bine

Scoti platoul de la frigider,torni jeleul deasupra si lasi pana a doua zi
 
A doua zi scoti platoul,scoti cu atentie inelul,deasupra pui alune maruntite,apoi tai si servesti

 




Sa va fie de folos.
Acum sa va dau cateva sfaturi:dupa cum s-a observat,eu in crema nu am zahar pentru ca folosesc frisca indulcita dar cine doreste,poate adauga2-3linguri cu zahar pudra amestecat cu branza
Caisele mele nu prea au fost dulci,si le-am amestecat cu 2linguri zahar pudra inainte de a fi adaugate in  crema
Jeleul meu,de fapt nu a fost jeleu,a fost mai mult un sos de caise pentru ca nu am vrut sa pun gelatina,imi doream cand il pun deasupra sa se prelinga pe margini dar nu mi-a iesit pentru ca a fost prea mult dupa cum se vede si in poza dar important e ca dupa 2ore nu mai era nimic pe platou!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme