Briose red velved

 A fost o perioada cand pe toate retelele de socializare,era o adevarata isterie cu acest red velved,stateam.ma uitam la ele si ma minunam de cat de frumos aratau,pana intr-o zi cand am cerut frumos reteta de la o asa zisa prietena dar tot frumos m-a refuzat,atunci am apelat la fata mea din Italia si mi-a trimis o reteta,eu de pe Google nu mai iau pentru ca am patit-o de cateva ori(nu stiu de ce nu m-am oprit si am continuat!) si am aruncat la gunoi bani si timp!!

 
 AVEM NEVOIE DE
120g faina
100g zahar
120g unt
2oua
2linguri lapte
1lingurita zeama de lamaie
1/2colorant rosu gel
1lingura cacao
1lingurita praf de copt
1/2lingurita bicarbonat
un praf de sare
esenta de vanilie
GLAZURA
200g branza Mascarpone
100g ciocolata alba
50ml smantana lichida
200ml frisca lichida
CUM SE PROCEDEAZA
Faina,cacao,praful de copt,zaharul,bicarbonatul si sarea,le amesteci intr-un castron
Laptele si zeama de lamaie amestecate intr-un bol
Untul moale batut cu ouale adaugate pe rand pana obtii  crema pufoasa,adaugi apoi laptele,colorantul,esenta de vanilie iar dupa omogenizare incorporezi ingredientele uscate cate putin

 Umpli formele de briose unse cu unt,daca sunt din silicon,nu e nevoie de uns,apoi la cuptor le lasi 30min la 175 de grade
 

 

Cat stau la cuptor,pregatesti glazura,topesti ciocolata pe bain-marie cu 50ml smantana lichida,dupa ce s-a racit,amesteci bine cu branza iar la final cu frisca batuta tare si lasi deoparte

 
Briosele,dupa ce s-au racit putin,cu instrumentul de scos semintele la mere,scoatem mijlocul si-l punem deoparte,umplem briosele cu fructe mici,eu am avut coacaze,sau se pot umple cu gem,deasupra ornezi cu glazura pusa in posch,presari peste glazura firimituri facute din miezul din briose apoi pe platou
 

 



 

    
Sa va fie de folos!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme