Pulpe de rata in sos de vin

 Am avut o rata,din tacam am facut o nebunie de bors cu taietei de casa,pulpele la reteta asta care la fel a iesit super buna si mai am pieptul sa vad ce mai fac si cu el!

 AVEM NEVOIE DE
2pulpe de rata
200ml vin alb
3linguri cubulete de rosii din conserva
4catei de usturoi
1ceapa
1tulpina de telina Apio
100g ciuperci SHIMEJI
5linguri cu ulei
sare si piper dupa gust
1/2lingurita cimbru
1lingurita ierburi de Provence
paste pentru servit 
CUM SE PROCEDEAZA
pulpele curatate,spalate,uscate cu prosoape de hartie,pudrate cu sare si piper,le rumenesti putin un ulei apoi le scoti pe farfurie
In cratita pui 3linguri cu ulei de la prajit,sotezi ceapa,usturoi si telina taiate marunt,adaugi pulpele,2-3cani cu apa(depinde cat de repede sau greu fierbe carnea,se stie ca pasarile crescute la curte,fierb mai greu decat cela cumparate din magazin) apoi lasi sa fiarba cu capac

 
 
Dupa ce a scazut,adaugi vinul,rosiile,ciupercile si lasi din nou sa fiarba pana scade
La final dupa ce pulpele sunt suficient de fierte,potrivesti de gust cu sare,piper,putin cimbru si ierburile de Provence,amesteci totul si opresti focul


O mancare care poate fi consumata simpla sau cu orice garnitura doreste fiecare,eu am optat pentru paste

 
Pofta buna!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme