Prajitura toamnei

 Nu suntem in plina toamna dar daca am avut probleme de sanatate,am ramas in urma cu postarile si acum trebuie sa le recuperez.
Este o prajitura super buna,reteta italiana si are in compozitie fructele toamnei,mere,pere,miez de nuca si in plus stafide si cu aceasta ocazie am facut proba si formei de copt achizitionata recent!

AVEM NEVOIE DE
250g faina
100g zahar
1mar
1lamaie
1para
100g miez de nuca
70g stafide
3oua
150ml lapte
80ml ulei
1plic praf de copt
CUM SE PROCEDEAZA
Intr-un vas mixezi bine uleiul cu jumatate din zahar,adaugi coaja rasa de lamaie,galbenusurile adaugate pe rand mixand bine apoi faina cernuta cu praf de copt intercalat cu laptele caldut iar la final amesteci usor cu albusurile batute tare cu un praf de sare si zaharul ramas iar dupa omogenizare incorporezi marul si para curatate,taiate cubulete si stropite cu zeama de lamaie,miezul de nuca taiat,stafidele si amesteci usor
 

 

Rastorni aluatul in forma de guguluf unsa cu unt(eu am spray cu ulei pentru forme de copt) si la cuptor va sta 50minute la 170de grade
 
Dupa ce s-a copt,rastorni pe platou si pudrezi cu zahar apoi tai

 



Sa va fie de folos!
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme