Ficatei cu cartofi rantaliti

 Am mai facut astfel de cartofi cu ceva timp in urma pentru o provocare,nu stiam ce inseamna rantaliti,mi-am dat seama dupa ce am terminat de facut reteta,este un regionalism ardelean si inseamna zdrobiti si se fac in multe feluri, de aceasta data sunt amestecati cu paste,se pot manca asa simplu dar eu am pus alaturi cativa ficatei daca tot i-am facut si au fost super buni!

AVEM NEVOIE DE
500g ficatei de pui
3linguri ulei
50g unt
50ml vin alb
3catei de usturoi
sare
piper
CARTOFI RANTALITI
500g cartofi
2cepe
sare
piper
3linguri ulei
150g paste 
1lingurita cu boia
CUM SE PROCEDEAZA
Ficatul curatat,bine spalat,il pui in oala cu apa si sare cand clocoteste si-l lasi 5minute sa fiarba dupa care-l scoti intr-o sita si-l lasi sa se scurga bine
In tigaia cu unt si ulei,adaugi ficatul,amesteci din cand in cand,adaugi usturoiul zdrobit,vinul,putina apa si-l lasi sa fiarba pana scade iar la urma condimentezi cu sare,piper si putin cimbru
Cartofii curatati,spalati,taiati cuburi,fierti in apa cu sare pana se fac moi si apoi strecori
Intr-o tigaie cu ulei calesti ceapa,adaugi sare si piper dupa gust,boia dulce sau iute dupa preferinta,adaugi cartofii si amesteci bine totul apoi cu o furculita incepi sa zdrobesti totul dar nu de tot iar la final adaugi pastele fierte si bine scurse



Pe farfurie pui doua trei linguri cu cartofi,alaturi ficatei,sos si pofta buna!
 

 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme