Chec cu capsune

 Am luat cateva capsuni nestiind ca nu au nici un gust si ca sa nu le arunc,le-am folosit la acest chec,ei bine am facut checul stiut de toata lumea si anume chec zebra dar nu am pus cacao,am pus crema de capsune,in ideea ca, checul meu va iesi foarte frumos cu dungi rosii dar si de aceasta data m-am inselat,oricum nemancat nu a ramas dar as fi vrut sa fie ceva mai altceva!!😉😉
AVEM NEVOIE DE
3oua
4linguri zahar
5linguri faina
5linguri ulei
un praf de sare
1lingurita praf de copt
1plic zahar vanilat
500g capsune
2linguri zahar
esenta de fructe de padure
CUM SE PROCEDEAZA
Facem mai intai crema,capsunele spalate,cu coditele taiate,le pasezi in blender,piureul rezultat il pui intr-un vas mic impreuna cu 2linguri zahar si lasi pe foc amestecand pana se ingroasa apoi lasi sa se raceasca

 


Freci galbenusurile bine,bine cu zahar pana rezulta o crema spumoasa,adaugi uleiul cate putin mixand continuu iar la final amesteci usor cu albusurile batute spuma tare cu un praf de sare si zaharul vanilat
Dupa omogenizare adaugi faina cernuta cu praful de copt si amesteci usor
Imparti aluatul in doua boluri si intr-unul adaugi esenta de fructe de padure iar in unul crema de capsune,doar 3linguri iar ce ramane o pui intr-un borcanel la congelator si o folosesti pentru o alta prajitura

 



 Dupa omogenizare,pui in tava mica de chec cu o lingura mai mare,intercalat cele doua aluaturi
La cuptor va sta 30min la 180de grade iar dupa ce s-a copt se scoate pe un platou,se pudreaza cu zahar si se taie

 




Sa va fie de folos!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme