Cod argintiu in sos de rosii

 Chiar daca sunt o mare iubitoare de peste pentru ca m-am nascut si am trait intr-o comunitate de pescari,la noi in familie la 2-3zile,se manca peste,indiferent de care si indiferent cum,aici contibutia a avut-o mama,a fost o foarte buna bucatareasca,am avut de la cine invata
Deci,dupa cum spuneam,voi ramane in continuare fanul pestelui dar preferatul meu este macroul congelat pentru saramura si de asemenea tot congelat,imi place codul argintiu
Multe persoane nu sunt de acord cu pestele congelat,ca are nu stiu ce...ca miroase a nu stiu ce... si asa mai departe dar va spun ca cine mananca la mine o saramura facuta din macrou congelat,arunca cu caciula in caini",nu va speriati,este o vorba din familia mea,atunci cand vrei sa spui de o mancare ca este foarte buna!
ÄVEM NEVOIE DE
1kg cod argintiu
1ceapa
3catei de usturoi
4linguri ulei de la prajitul pestelui
sare
1frunza de dafin
1cutie rosii cubulete
50ml vin alb
1cana cu faina si ulei pentru prajit
patrunjel verde
CUM SE PROCEDEAZA
Pestele curatat,bine spalat,portionat,pudrat cu sare,il lasi putin deoparte sa intre sarea in el,apoi il treci prin faina si-l prajesti in ulei incins pe ambele parti dar nu tare doar 2-3minute pe fiecare parte dupa care-l scoti pe farfurie
Poate vi se pare ciudat ca prajesc pestele pentru aceasta reteta,ei bine sa stiti ca am incercat sa pregatesc si cu peste crud dar nu mi-a placut pentru ca mirosea puternic a balta si de atunci am ramas la reteta mea de familie si e foarte buna iar pestele daca-l prajesc nu-l prajesc tare,doar cat sa-i iasa mirosul de care v-am spus
In cratita cu 4linguri ulei curat de la prajit,calesti ceapa taiata marunt si usturoiul,adaugi rosiile,vinul si lasi sa fiarba 15min incet,dupa care pasezi cu blenderul vertical,adaugi frunza de dafin,un pahar cu apa,pestele si lasi pe foc 10min,dupa care potrivesti de gust,adaugi patrunjel verde si opresti focul
 
Sa nu vi se para ciudat faptul ca pasez sosul,este metoda mea personala,atunci cand vreau un sos mai fin
 
Pofta buna!



0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme