Tarta cu praz si cartofi

 Mai am cateva retete de tarta cu praz pe aici dar nu aceleasi ingrediente,le fac pentru Costel sotul meu,pentru ca ca lui ii plac mult,eu...trec peste ele😅

 
AVEM NEVOIE DE
4fire praz verde
2morcovi
500g cartofi
200g bacon
4fire usturoi verde
2-3rosii
sare si piper dupa gust
50ml ulei
50ml vin alb
6oua
200g cascaval
CUM SE PROCEDEAZA
In vasul cu ulei pe foc,pui baconul taiat cubulete,prazul curatat si taiat rondele,morcovul la fel,usturoiul taiat marunt,cartofii cubulete apoi amesteci totul bine din cand in cand
 
Dupa ce s-au inmuiat,adaugi rosiile feliate sau cubulete mai mari,sare,piper,amesteci bine,adaugi apoi vinul,aceeasi cantitate de apa apoi rastorni in tava,deasupra pui ouale batute si amestecate cu cascaval ras,acoperi cu folie sau hartie de copt si la cuptor va sta 40min la 170de grade

 
Dupa acest timp,descoperi,incerci legumele cu o furculita sa vezi daca sunt gatite,mai lasi 10minute descoperit apoi opresti focul si scoti tava
Se poate manca dupa preferinte,cala sau rece,oricum ar fi,este foarte gustoasa(nu o spun eu)
De asemenea,se mananca cu ceva acritura pentru ca prazul si legumele sunt dulci,risti sa faci indigestie,sotul meu a mancat-o cu ketchup
Pofta buna si sa va fie de folos!




0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme